tviexpress,tviauto, tvi, tvi-auto.blogspot
On Minggu, 25 Juli 2010 0 komentar

top games Download Point Blank <b>Indonesia</b> &gt;&gt; Cheat Point Blank Online … « New <b>...</b>


Download Point Blank <b>Indonesia</b> &gt;&gt; Cheat Point Blank Online … « New <b>...</b>

Posted: 25 Jul 2010 02:54 PM PDT

Download Point Blank Indonesia >> Cheat Point Blank Online … « New …

25 July, 2010 at 9:54 pm (0) Comment

Download Point Blank Indonesia >> Cheat Point Blank Online … « New …

Download Point Blank Game Online Indonesia. Many people who pleasantness as great as poke for New Online Game or Game Online Terbaru in a year 2010 this. In a gaming business, in being Indonesia is really scholarly people as great as … …selengkapnya…

Download Point Blank Indonesia

Point Blank is a singular of a online gaming crash this time, most played by people of all ages, juvenile as good as masters. To do Download Point Blank Indonesia, most we can get it for free. Point Blank Indonesia from gemscool is a best-selling … …selengkapnya…

Download Point Blank Indonesia >> Cheat Point Blank Online …

Point Blank is a singular of a online gaming crash this time, most played by people of all ages, juvenile as great as masters. To do Download Point Blank Indonesia, most we can get it for free. Point Blank Indonesia from gemscool is a … …selengkapnya…

Update Software Point Blank Indonesia Online Game's a one preferred …

Ok, greatfully download a customer Point Blank as good as protected play. O approval customarily if already personification Pont Blank mostly remove lane of time, we can used anything time in between study as good as personification games. Point Blank Cheat Cash Download … …selengkapnya…

Download Point Blank Indonesia | Celebrities Video Photos

Online games Point Blank Indonesia, Kim explained, nonetheless until right away no general contest could be a proof belligerent for a internal diversion players, but. …selengkapnya…

PSG QS Point Blank Indonesia by : -VrL[*_*]Screamo | Download …

Screamo Video Rating: 5 / 5 Game Play Model 1887 Wood & Colt Python Video Rating: 3 / 5. …selengkapnya…

Download Point Blank Game Online Indonesia

Download Point Blank Game Online Indonesia. Many people who adore as good as poke for New Online Game or Game Online Terbaru in a year 2010 this. In a gaming business, in actuality Indonesia is utterly learned people as good as good reputable in a … …selengkapnya…

Download Point Blank Indonesia Dan Cheat Point Blank – Peluang …

Peluang Usaha: DOWNLOAD POINT BLANK INDONESIA DAN CHEAT POINT BLANK, Blog bisnis online , membahas peluang usaha, indicate usaha dan usaha kecil serta koperasi. menyajikan educational blogger dan lowongan kerja. …selengkapnya… … …selengkapnya…

Point Blank Download Indonesia Games

Point Blank Download Indonesia Games. NdyTeeN. By Kopi Tozie · Share. Today most people have been smitten with a diversion online. One of a online games that renouned is Point Blank Game Online, with this sort of game, people can fantasise flash … …selengkapnya…

Dondload Pointblank Indonesia: Cheat Wallhack Pointblank, Rcd …

Cheat Wallhack PointBlank, RCD Injector 1.3, Work & Tested 6 Juni 2010. penampakan RCD Injector 1.3 ChangeLog : -penambahan Auto Inject ( Biar injectnya otomatis gk perlu klik "Inject DLL Now !" seperti edisi sebelumnya mw download … …selengkapnya…

Posted by 125.167.126.226

Update Software Point Blank <b>Indonesia</b> Online <b>Game's</b> Favorite <b>...</b>

Posted: 25 Jul 2010 08:45 AM PDT

Update Software Point Blank Indonesia Online Game's Favorite …

25 July, 2010 at 3:45 pm (0) Comment

Posted by 110.137.92.233

Putty Ukur Kekuatan di Hong Kong

Posted: 25 Jul 2010 01:01 PM PDT

JAKARTA(SI) Peboling putri Putty Armein bakal mengasah kemampuannya sebelum mengikuti Asian Games (AG) 2010. Dia akan mengikuti Kejuaraan Boling Hong Kong Terbuka,1520 September 2010.

PubMania | BerryIndo.com

Posted: 25 Jul 2010 05:30 AM PDT

PubMania - BlackBerry Indonesia Community. ... BlackBerry Indonesia. Search: **Daftar Gratis Update** · SocialTwist Tell-a-Friend. Jump to content. Main navigation ... Filed in: Blackberry Games · Comment feed. Comments are closed. ...

Jewel Quest Mysteries:Curse of the Emerald.. (UB FULL) - Mac Club <b>...</b>

Posted: 25 Jul 2010 02:05 AM PDT


Go Back   Mac Club Indonesia : Macintosh - Ipod - Iphone > Mac Club Forums > Games

MNC Luncurkan Majalah Anak Just for Kids

Posted: 25 Jul 2010 08:04 AM PDT

Bertepatan dengan Hari Anak Nasional, MNC (Media Nusantara Citra) meluncurkan majalah anak-anak Just For Kids. Just for Kids bakal menjadi pilihan anak-anak selain bahan bacaan yang sudah ada.

Majalah anak Just For Kids berada dalam grup PT MNC Tbk yang juga menaungi RCTI, TPI, Global TV, Koran Seputar Indonesia (Sindo), Tabloid Genie, Tabloid Mom&Kiddie, Majalah Highend, Majalah Highend Teen, Majalah Trust, Okezone.com, dan Trijaya Networks.

MNC dikenal sebagai grup media terbesar yang sudah sangat berpengalaman dalam mengelola media serta terbilang mapan dan berpengaruh. Hadirnya majalah anak Just For Kids diharapkan bisa semakin melengkapi media-media yang sudah lebih dulu ada di dalam grup MNC.

Sesuai dengan tagline-nya, “Majalah Cerdas untuk Anak”, Just for Kids diharapkan bisa ikut mencerdaskan dan menjadi majalah pilihan anak-anak Indonesia.

“Just for Kids memberikan sarana kreatif untuk anak-anak karena tanpa terasa, ada muatan positif juga di dalamnya, untuk menambah kecerdasan dan imajinasi. Jadi, seimbang antara otak kanan dan otak kiri. Ada pula character building di dalamnya. Majalah ini diharapkan juga mendorong kembali gerakan membaca dan meningkatkan minat baca anak,” jelas Siane Indriani, Pemimpin Redaksi Just for Kids pada peluncuran majalah Just for Kids di Mal of Indonesia, Kelapa Gading, Jakarta Utara, Minggu (25/7/2010).

Just for Kids menyuguhkan berbagai rubrik khusus untuk anak, seperti berita hangat (dalam dan luar negeri), artikel seputar ilmu pengetahuan (bidang sains, matematika, astronomi, IPTEK, social, dan budaya Indonesia ), profil penemu, tokoh terkenal, anak-anak berprestasi, artis idola, cerita bergambar (cergam), dan games terbaru untuk anak.

Beberapa rubrik (sebanyak 30 persen) dibuat dalam bahasa Inggris (bilingual) untuk bisa go international, di antaranya cergam Kisah si Kiko, cergam Petualangan Panji dkk, serta cergam Detektif Titus.

Kelebihan cergam yang terdapat di Just for Kids adalah ceritanya yang mengandung ilmu pengetahuan dan budi pekerti. Dengan gambar-gambar lucu serta pewarnaan menarik, anak bisa belajar sambil bermain. Tidak hanya itu, anak juga terbiasa membaca dan mengerti percakapan dalam bahasa Inggris.

Majalah yang 100 persen hasil karya anak bangsa ini disajikan dalam bahasa yang bersahabat dan mudah dimengerti anak-anak. Dengan membaca Just for Kids, anak-anak diharapkan bisa menambah kreativitas, ilmu pengetahuan, dan wawasan yang bisa menunjang prestasi di sekolah.

“Selamat atas diluncurkannya majalah Just for Kids. Majalah ini diharapkan akan menumbuhkan minat baca pada anak. Sebab, belajar bisa dilakukan melalui banyak sarana, bukan hanya di sekolah dan bukan hanya pendidikan formal. Belajar bisa kapan saja dan di mana saja,” tutur Drs M Nuh Rahardjo, MPD, Direktorat PAUD Kementrian Pendidikan Nasional pada kesempatan yang sama.

"Semua anak pada dasarnya cerdas, tergantung pada orangtua, lingkungan, dan pendidiknya, mampu atau tidak membangkitkan potensi anak. Kecerdasan komprehensif, itu yang diharapkan di mana anak tidak hanya cerdas otaknya, tapi juga spiritual dan emosionalnya," imbuh M Nuh.

Lewat generasi penerus bangsa yang cerdas dan memiliki karakter yang baik, tentu Indonesia akan semakin maju ke depannya. “Anak Indonesia harus siap memasuki globalisasi. Anak Indonesia tidak hanya jadi penonton, tapi juga pemain utama,” tukas M Nuh.
(ftr)

Chaplin, Anak dan Perbankan Syariah

Posted: 25 Jul 2010 01:45 AM PDT

The 18th Indonesia Internasional Motor Show (IIMS) 2010 ternyata tidak hanya digemari oleh kaum adam. Event yang digelar oleh Dyandra Promosindo itu diikuti oleh 203 perusahaan.

Ada hal yang menarik ketika kita mengunjungi IIMS 2010. Pengunjung akan bertemu  ”Charlie Chaplin” disekitar arena pameran. Sosok pria berpantomin didepan hall dengan ‘menarik-narik’ pengunjung kearah banner iB (ai-bi). Chaplin akan cari perhatian kepada pengunjung dengan gaya khasnya.

Saya mencoba mengambil gambar chaplin tersebut. ketika saya bilang “Pause…!!!”, maka dengan cepat si chaplin akan “membeku” dan saya siap untuk memotretnya.

Si Kecil menikmati

Kaum adam pasti akan terbelalak matanya didalam event IIMS 2010, betapa tidak, kita dapat menemukan mobil-mobil klasik dan mewah sekaligus dalam sebuah pameran. Pengunjung event ini banyak yang membawa serta keluarganya, termasuk si Kecil.

Namun jangan khawatir, si Kecil pun bisa menikmati event IIMS Jakarta 2010. Chaplin akan mengarahkan kita ke both iB, yang difasilitasi panggung kecil. disana si Kecil akan disuguhkan hiburan menarik, seperti: Story Telling, games edukatif iB, dll.Si kecil menikmati story telling yang disampaikan oleh kakak-kakak dari iB.

iB Games, Cara seru kenalkan perbankan Syariah ke anak

Si Kecil dapat memainkan Games Edukatif iB seputar perbankan Syariah yang dikemas dengan menarik, mudah, dan edukatif. Games edukatif iB didesain untuk anak usia SD dan SMP.

Namanya juga anak-anak, dunianya adalah bermain. dan games edukatif iB menjadi daya tarik tersendiri bagi anak-anak.

Nah… penasaran? silahkan berkunjung ke Indonesia Internasional Motor Show 23 Juli - 1 agustus 2010 di Kemayoran.


Tags: IbBlogShop, IbKompasisanaBlogshop, Anak, Perbankan Syariah

Telkom Galakkan Internet Sehat-Aman untuk Anak

Posted: 24 Jul 2010 09:06 PM PDT

Jakarta: Eddy menjelaskan, ajang bertajuk Telkom 'Edufair: Journey to The Better Education' ini, meliputi kegiatan seminar, lomba cerdas cermat, lomba mewarnai, pameran buku, seminar dan games yang seluruhnya bertujuan meningkatkan kreativitas anak.

Indonesia at the Olympics - Wikipedia, the free encyclopedia

Posted: 15 Jul 2010 06:24 AM PDT

Indonesia at the Olympic Games

Flag of Indonesia
IOC code  INA
NOC Komite Olahraga Nasional Indonesia
Website www.koni.or.id (Indonesian)
Olympic history
Summer Games
1952 • 1956 • 1960 • 1964 • 1968 • 1972 • 1976 • 1980 • 1984 • 1988 • 1992 • 1996 • 2000 • 2004 • 2008

Indonesia first participated at the Olympic Games in 1952, and has sent athletes to compete in every Summer Olympic Games since then, except for 1964 and 1980, when they participated in the American-led boycott of the 1980 Summer Olympics. Indonesia has never participated in the Winter Olympic Games.

The National Olympic Committee for Indonesia was created in 1946 and recognized in 1952.

Indonesian athletes have won a total of 25 medals, almost all in badminton and women's weightlifting. While the country's total of 6 gold medals is lower than Thailand's 7, Indonesia has won the highest number of medals among all Southeast Asian nations with the second highest being Thailand with 21.

Archers Lilies Handayani, Nurfitriyana Saiman & Kusuma Wardhani gained the republic's first ever podium finish, a silver medal, in the women's team event at the 1988 Seoul Games. However, Indonesia have won all their gold medals in badminton at the Summer Olympics. Future married couple Susi Susanti and Alan Budikusuma won the nation's first 2 gold medals in the women's and men's singles events respectively at the 1992 Barcelona Olympics. It marked the start of Indonesia's gold medal tradition in the next 5 Summer Games. Barcelona 1992 was also the only Games in which Indonesia won 2 gold medals.

The last gold medallists were Markis Kido and Hendra Setiawan in the men's doubles event of badminton at the 2008 Beijing Olympics.

SEA <b>Games</b> Delegates Ask <b>Indonesia</b> to Limit <b>Games</b> to One City

Posted: 13 Jul 2010 08:00 AM PDT

The SEA Games (South East Asian Games) is an international multi-sport event with athletes participating from the 11 countries of Southeast Asia. Much like the Olympic Games, the SEA Games have also come to be known as a cultural event for the region. The host country gets to showcase their cultural heritage and the other significant features of the country both through set programs, and by proximity. This year, the host country has been asked by three of the 11 countries to organize the event such that it takes place within one city.

Just recently, several delegates at the Council Meeting of the 2011 Southeast Asian Games in Indonesia presented the proposal in order to help reduce the costs involved in fielding their teams. Among delegates were representatives from Thailand, Malaysia and the Philippines.

Indonesia had hoped to hold the Games in four different cities (Semarang and Bandung, Jakarta and Palembang), emulating the 23rd SEA Games in 2005, hosted by the Philippines. Competition venues during the 23rd SEA Games were spread throughout several cities within Metro Manila, as well as in Bacolod City, Cebu City, Tagaytay City, Laguna, Angeles City, and in the Subic Bay Freeport Zone in Zambales. The event allowed participants and spectators to visit more of the Philippines instead of being confined to the congested Metro Manila area. However, participating countries did not have the same economic considerations to make at the time.

In response, Olympic Council of Indonesia chief, Rita Subowo, said she would talk to the government about it.

Unfortunately, if Indonesia agrees, it won’t be able to take full advantage of the tourist potential of the SEA Games. However, I wouldn’t consider it a loss. It would show a true adhesion to the spirit of camaraderie among nations that the Games aim to promote in the first place.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

dbc network,peluang bisnis,oriflame

ebook,tip internet,sukses internet